In case you missed it: the Volcom fall denim preview

DSCN0739

Last Friday, I attended the preview event for Volcom’s fall denim line. It was a really fun event. So in case you weren’t on the super A-list invite list, I will make you feel like you were by vaguely describing each crappy photo I took. I “took” videos too. And from my photography skills, I am sure you can imagine why i failed to include those. 3 billion photos after the jumpity jump…

DSCN0738

Here is another photo of pretty Nylons and jeans together.

DSCN0742

Yay mannequins!

DSCN0748

Look at all the colors of denim for fall!

DSCN0752

What did happen to Melody Malone? Watch her True Hollywood story HERE.

DSCN0753

You can submit you own Melody Malone sightings HERE.

DSCN0754

More of the elusive hilarious Melody Malone-ness. Seriously watch the movie. It’s hilarious.

DSCN0755

Nylon TV was there. Here is Volcom girls‘ own Bonnie talking to them.

DSCN0758

Yup

DSCN0763

Here are the models. They are “hanging out.” They were talking about boys FYI.

DSCN0764

I love love love the bobby pin hair thing they did to the girls. Wanna try at homez.

DSCN0767

FASHION CLOSET! Nylon styled the whole event. Footwear was by Doc Martens and Converse. Accesories by miscellaneous.

DSCN0768

Another pretty display!

DSCN0771

Gift bags.

DSCN0772

Close-up of a gift bag.

DSCN0784

So the girls walked down the stairs sorta casual runway style. They posed all pretty at the bottom. Rinse and repeat.

DSCN0786

POSING!

DSCN0790

Yay

DSCN0793

JEANS!

DSCN0800

More!

DSCN0801

This isn’t a great picture, but you can see the models in action.

DSCN0802

I want these ones!

DSCN0807

I like the ones with holes too!

DSCN0797

Thanks to Nylon and Lotus Vodka for helping make the event possible. Bonnie and everyone at Volcom did such a great job. It was a really fun night.

Check out the FULL Fall collection HERE!

Advertisements

One Response to “In case you missed it: the Volcom fall denim preview”

  1. i like the bobby pin thing too! totz doing it tomorrow. i hope. ❤

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: